Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Utan anonymitet på internet hade man inte kunnat uppnå den brutala ärlighet som nu finns,människor kan uttrycka ,känslor,böjelser,politiska och rent av kriminaliserade åsikter utan att behöva oroa sig,detta har gjort att vi får tillgång till en ny källa till vad folk verkligen tycker och tänker och känner...fantastiskt...givetvis kan folk brista ut i personangrepp de kanske hade avhållit sig från om de varit "offentliga"..men jag ser ingen större skillnad i anonym/ickeanonym där..mestadels för att de som skriver under eget namn är i princip anonyma för de andra...då de inte är kända,eller offenliga politiker,eller uppsatta makthavare...enda faran med att inte vara anonym är ju att man kan få hem rasistiska stalkers eller psykfall...som man inte vill ha rännande hemma...där beundrar och förfasas jag de som går ut hårt antirasistiskt med namn och adress på nätet...de riskerar ju att bli nya Lars Wilksar som får massa onödig skit...själv kanske jag skulle ta det..om jag inte hade familj..och andra sammanhang där -Vem jag är, kan vara viktiga...man skall välja sina fiender.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?