Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif Erlingsson. Jag blev nyss hotad av skeptikertrollet Anders att han skulle anmäla mig för att se om han kunde sätta fast mig för "otillbörlig marknadsföring" på Dagens Homeopati och han lade till att andra också hade funderat på det, men inte gjort det än. Han försöker skrämma mig, men det kan han göra hur mycket han vill, jag blir inte rädd. Tråkigt nog stämmer det du skriver "fundamentalisterna tar över område efter område och hindrar oss att ta eget ansvar för våra egna liv". Det stämmer och man tror knappt det är sant och skeptikerna väsnas värre än värst. De skriker efter strängare lagar som ska begränsa oss. Anders tycker att lagarna borde bli strängare, så jag inte kan skriva om homeopati längre på DH. Likaså på Dagens Medicin debatterar en person som kallar sig "Ingvar" som kom med förslaget att det borde stiftas lagar som tvingar alternativterapeuten betala tillbaka pengar om patienten inte är nöjd. Men han nämnde ingenting om att samma lagar skulle gälla för skolmedicinen. De verkar ha bråttom på något sätt att begränsa oss, undrar om de börjar bli rädda? Fler och fler människor börjar inse att något är väldigt konstigt med det mesta i vår värld. Och när vi är tillräckligt många som insett det, kommer fundamentalisterna tappa maken och mänskligheten åter bli fri.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?