Rapportera inlägg

Valt inlägg:

A 156 Jag anser att den i bland borde ingå i sjukvården som i Danmark NU var jag ju strippa o egen företagare o kunde välja ut de kunder jag kunde ge lite mera än bara stripp o posering.Jag känner mycket för de gamla,även då jag själv var ung,så det blev ofta de äldsta kunderna jag valde.O de med handikapp.Men jag hade ju olika :många unga pojkar var lite blyga när de skulle göra sin sexdebut o rädda att göra bort sig så några oskulder har jag tagit:Annars var det ju helt vanliga män.Tyckte jag inte om dem så avstod jag.Så arbetar de andra i branchen oxå utom de krakar som är missbrukare men det är en annan debatt.Min bästa väninna som ännu är i livet är en del äldre än jag men har arbetat med prostitution i 60 år nu i år.Nu har hon stor hjälp av de stamkunder sedan kanske 30 år när hon är gammal o trött o behöver hjälp med tunga saker.En kom o flyttade ut hennes sommarhus åt henne när hon inte orkade ha den kvar.En annan fixade i ordning bilen o sålde.De kör jord o blommor när hon ska till sin koloni. O de yngre bidrar med sexet:var tror du att en singelkvinna på 75 får så mycket unga partners annars? De flesta pensionärstanter sitter nog rätt ensamma är jag rädd men med hennes jobb slipper hon det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?