Valt inlägg:
A 147 148 Det är bra att du aldrig känt av den ensamma vanmakt som många människor känner. I Stockholm är 50 ensamhushåll.
Den som köper sex förväntar sig även ömhet,kramar o ett lyssnande öra. Jag ska beskriva 2 av mina stamkunder för dig. I1H.Kom gråtande in på klubben o vile tala med mig efter dansen.Han var 80 o hade varit gift sedan 60 år med samma kvinna o aldrig haft någon annan.När hon plötsligt gick bort i en snabb cancersjukdom kände han sig helt vilsen i sin ensamhet.Vi fick nästan 6 bra år tillsamamns,en gång i veckan .Under svampsäsången på måndagar för det jag plockat under helgen examinerade han åt mig efter gosestunden i sängen.Han var svampexpert.Jag fick ärva hans svampbok!Vad jag grät när han dog. Kund 2B Ung man på 30 som vistats på långvården i 6 år efter en svår brand som tog hela hans familj.Han överlevde men måste ta sig till mig med hjälp av färdtjänst.Hans sönderbrända ansikte var säkert nog för att skrämma bort andra förutom att han satt i rullstol.Även vi fick flera bra år.Jag kände skuld när jag bytte yrke.O du:skippa assistenternas skitsnack:de för en ful propaganda emot alla sexarbetare här i Sverige.Tala med dem det gäller i stället.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?