Valt inlägg:
sunnyb..."så heligt håller jag varken vårt behov av mat,sömn eller sex:bara naturligt"...jag förstår vad du menar ...men jag delar inte din uppfattning...mat kan man öppna resturanger för,sömn kan man ha hotell för,...men att se sex så åtskilt från kärlek som du gör, så att du menar att det är lika ok med bordeller..jag menar att kroppslig intimitet,erotik med nån som man inte tycker mycket om..eller rent av älskar...för vuxna människor är ett självdestruktivt substitut för alla inblandade...köparen och säljaren...jag tror helt enkelt inte att nån av dem mår bra av det...det baserar jag "bara på det jag känner" när jag pratat med karlar som tagit hit thailändskor,åker till Reeperbahn, eller torskar på i Brasilien....jag kan faktiskt inte sätta fingret intellektuellt på vad det är...men jag känner en djup klyfta mellan dessa och "vanligt" fungerande män och kvinnor...nåt viktigt fattas dem...jag tror att det har att göra med förmåga till empati och kärlek...men detta "vet" jag inte jag känner det...och jag vet inte vad som skulle få mig att känna annorlunda...jag kan inte känna torskens känslor eller brist därpå...inte horans heller...Men jag tycker mig märka att känslan är ömsesidig..det är nåt hos mig som dom inte heller förstår...utan känner..Jag skulle vilja att man kunde byta känsloliv med varann en liten stund...det kanske skulle ge en del
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?