Valt inlägg:
CMO "Vid vilken årsinkomst mister man rätten till självbestämmande och blir satt under A-Gurras välvilliga förmyndarskap?"....jag har aldrig hävdat att de är de som ev. säljer organ eller sex det är fel på...jag kan förstå människor som gör så i bizzarra situationer. Vad jag däremot inte kan förstå är att CMO försvarar en ordning där några önskar sälja organ och sex. Det är inte folk som skall omyndigförklaras..det är systemet som låter folk hamna i situationer där sex och njurförsäljning ter sig realistiska.Däremot har jag rejält låga tankar om de som köper organ och sex...och mycket svårare att begripa mig på hur deras inre är funtat.Kanske kan det bero på att jag upplevt äkta kärlek sedan tidiga år..och senare i livet i massor...jag är lyckligt lottad.Så du behöver inte oroa dig för att jag skall inskränka "friheten" för dig att skaffa njurar och fitta CMO...jag vill bara ha en hyfsat jämlik värld där ingen känner sig manad att sälja den till dig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?