Valt inlägg:
A 131 Nej jag kan inte heller tänka mig någonting sådant.Gör man det är det nog missbruk eller annat med i bilden? Även betald sex ska ske i bra miljöer o jag skulle personligen aldrig gå i säng med någon son inte använder min duch först."Suga av" folk sägger du:det låter kyligt.Ska man vara så intim bör man tycka mycket, mycket om sin partner även om han betalar för det.Men för atta jag inte vill l göra vissa saker behöver jag ju inte spotta på dem som gör det.Jag vet inte vilka skäl de har.Jag är ju ateist så heligt håller jag varken vårt behov av mat,sömn eller sex:bara naturligt.Kärlek o sex är inte samma sak även om man som regel har bra sex med den man älskar.Dock inte alltid:jag vet många som älskar sin livskamrat men önskar andra sexuella äventyr som partern inte gillar.Då står man iför ett val:att avstå från sitt livs kärlek o kanske bryta uppp ifrån familjen eller skaffa det där andra hos någon som gillar det.För man har bara ett liv o jag tror inte på att avstå ifrån någonting så fundamentalt som ett bra kompplett sexliv.Men man bör ju tala med sin partner:att gå bakom ryggen skulle jag aldrig orka.Då har ju även partnern ett val.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?