Valt inlägg:
#129 Sunny: Tja, om art.förf. är representant för hororna så förefaller han ha noll koll på vad det handlar om när han talar om "lite massage"... /// Jag vet inte vad "lycka" är egentligen och jag vet inte vad "offer" heller är. Jo, om man kallar den prostituerade, som ständigt iscensätter gamla övergrepp, gn kunden, för att hämnas på förgriparen, som kom oskyldigt undan - ja, så köper jag ordet "offer". Sex går även att använda som ett maktinstrument. När torsken är sprängkåt kan då den prostituerade uppleva att det är hon han/hen som har kontroll över situationen... Vilken den alltså inte har, utan det är en illusion som kan ge åtminstone en tillfällig "lycka". Dock, livet blir inte mer sant för det... Nå, Sunny: jag frågade dig tidigare och jag frågar dig än en gång till: ge mig argumenten v a r f ö r du anser att legaliserad prostitution - all sexuell verksamhet - enligt sajten "Sexualpolitik idag" skulle gynna det svenska samhället i stort! Skulle t ex missbruket hos sexarbetarna minska? Skulle torskarna sluta titta ner och bort när de lämnar den prostituerade?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?