Valt inlägg:
sunnyb...jag förstår dig, och inte...jag kan inte tänka mig att suga av vilt främmande äldre män på kommunala pissoarer för några hundra..och samtidigt tro att jag är lycklig ?...detta måste i så fall bero på endera att jag är nån vedervärdig moralist,eller på bristande självkännedom hos mig....jag vet inte sunnyb..visst, samhället vill inte se lyckliga prostituerade,arbetslösa,socialfall m.m. det skulle ju fräta på det statliga lycklighetsbegreppet som vi alla SKALL omfatta , och som kan sammanfattas av "Jobba-sov-konsumera,och gå och rösta när vi säger till"..men varför väljer/låter sig pressass till, en människa att saluföra kärlekens..och även livsalstrandets krafter och känslor...om människan är lycklig ? Här är jag vilse intellektuellt...men det känns rätt att hålla detta "heligt"...så därför tror jag inte riktigt på den "lyckliga horan"
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?