Valt inlägg:
forts. I en tid då politiker skriker "privat ÄR politik" finns knappast något kvar till en själv att hävda "mitt" intima revir? Precis allt ska nämligen vara till salu och det ska av, frihetsprincip, finnas potentiell marknad ifrån allt att skända barn till att så göra med liken. Man ser på människan, och som art.förf även gör, ytligt. Hon/han blir då enbart en f y s i s k kropp som är "självgående". En bild från Descartes tid m a o. "Jag tänker därför är jag" och med den levande kroppen kan man därför göra som man vill med... /// Var finns Sunny nu med de där tunga argumenten i att samhället blir en b ä t t r e plats att leva i och v e r k a om vi legaliserar precis allt i vad gäller "sexualpolitik av idag"??? Hon vill gärna leverera bilden av "den lyckliga horan" och då, i logikens namn, ä v e n "torsken"... Ärligt talat: det finns t o m indikationer på att de s k "lyxhororna" har det än värre då deras torskar befinner sig på högre positioner i samhället och därmed blir deras sexuella önskningar än mer svåra för den enskilde individen att tillfredsställa. Deras önskningar blir då mer förnedrande, våldsamma och krävande. Det handlar alltså inte om lite trevlig "massage", som art.förf. försöker få det till.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?