Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Inger:Min dotter skulle aldrig ta extra betalt av en patient hon har lön för att sköta.Hon har en hög etik o en enorm intrigitet liksom min son som helle gick i fängelse än bar vapen.Jag har själv aldrig gjort någonting i livet om min magskänsla har sagt i från utom när jag var ett barn o tonåring o inte kunde freda migmem sedan jag fyllt 17 har jag aldrig kompromissat med mitt samvete vilket jag oxå lärt mina barn.Men du kan ha rätt i att jag var för "snäll" emot pappa efter allt han gjort så många.Av 10 barn var jag det enda som umgicks en del med honom.Men även en våldsman o pedofil är en människa o liksom du undrar över seriemördare undrade jag ju HUR o VARFÖR EN YNGLING SOM HADE ALLT KUNDE BLI SÅDAN:PSYKOPAT VAR DIAGNOSEN.Han hade en snäll hemmamamma,en ganska förmögen pappa o en syster .Han var skolans ljus.Familjen tillhörde missionskyrkan o hade ofta missionärer o dylikt i hemmet.En av Farmors vännninor var Lapp-Lisa.Inga övergrepp där inte.Pappa var bäst av alla i skolan o senare skulle läkarna mäta en osannolik IQ.Han såg bra ut o kvinnorna köade o var musiker på fritiden o ovanligt social.Jag försöker förstå men kan inte.Min lillsyster siom han utnyttjade från 1 år till 111 försöker inte ens:henns liv har varit styrt av alla övergrepp.Jag har en maskros-gen i mig som mina systrar inte hade. Utom kanske den äldsta.Min läkare lärde mig mottot : - man orkar det man måste o så enkelt är det.Men utan backupp av mina män hade jag nog aldrig ens försökt leva?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?