Valt inlägg:
Sunny: att din dotter ger massage till patienter som undersköterska kan ju vara frivilligt och ha, i grunden, ett ekonomiskt syfte. Men i en undersköterskas utbildning eller uppgifter ingår i n t e att massera. Massörer kan däremot ha högskolekurs bakom sig, ty det krävs faktiska anatomiska kunskaper OM nervsystemet. /// I övrigt när jag läser dina inlägg hävdar jag till min kommentar # 14 om att kunna ge några sexarbetare speciellt "tillstånd" av humanitära skäl. Inte för att det i stort tillför samhället något gott i slutändan alltså./// Ingen blir ju bitter för att den är gammal precis. Däremot pga felaktiga val i livet och som är direkt kopplat till bristen på grundtrygghet i barndomen. /// I övrigt tror jag att du har gjort så gott du har kunnat i livet, trots svåra övergrepp på dig som redan barn. Det är inte meningen att du ständigt ska försvara dina förövare, om du förstår vad jag menar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?