Valt inlägg:
Högt "utbildade" och stort "pålästa" inger olsson: Absolut intressant det du påstår, men hur styrker du det - vad är det som säger att inte även dessa dina konspirationsteorier om ett pedofilt nätverk inom RFSL också skulle vara lögner och fria fantasier? Jag vill nog se mer konkreta bevis för kunna ta det du säger på allvar - du påstår dessutom att det "ännu finns kvar". - Men snälla inger du kan inte bara slänga ur dej sånna saker - det du påstår utan att närmare bevis är faktiskt mycket grovt och rör mycket allvarliga saker. --- Att som du påstår det lagts "politiska förslag på riksdagsnivå i Sverige om att sex med barn och t ex djur skulle vara fritt", bör du också styrka med hänvisningar till uttalanden och av vem! - Kan du få fram sånt så finns det anledning att tro dej, men knappast om du pladdrar bå så här i din vanliga stil med tomma ord och obestyrkta uppgifter. Det är inte så att jag tror att något är otroligt, men jag vill nog ändå se bevis och kontext för att jag ska ta det för sant. Att någon galning någon gång skulle ha kunnat kläcka ur sej vad som helst kan omöjligen gälla för alla - OK inger, upp till bevis.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?