Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif, Jocke och Nexa - Trevligt att se lite ifrågasättande civilkurage här på Sourse. Gårdagen var hektisk för mej så jag hann inte med att följa upp tråden. Fick en återbudstid turligt nog till besiktning av bilen som jag inte kunde tacka nej till, men fick inte så lång tid på mej att ta mej dit. Lagen om att kunnig personal går igenom våra bilar en gång om året tycker jag är bra - men att om den automatiskt genererade tiden för ordinarie besiktning inte fungerar bli hänvisad från Nynäshamn till Norrtälje är lite magstarkt. Med dagens bensinpriser åker åtminstone inte jag mer än nödvändigt. --- Det var det om det - till ämnet. Jag tror säkert att ni är fullt kapabla att försvara er själva, men ni får vara beredda på att ni som nu ifrågasatt "inger o" kommer att angripas av henne så fort hon får en chans - förvånas då inte om ni blir anklagade för precis vad som helst - gärna då med anknytning till "intergenerationellt" sex som inte heller jag visste vad det var innan hon förde in ämnet i debatten. Jag berättade för min äldsta dotter om vad som pågår här - hon bara ruskade på huvudet och undrade om "människan" var sjuk vilket jag ju även själv tror, men inte har andra belägg för än hur hon beter sej. Min yngsta dotter som jag körde till ridningen i går i min nybesiktigade bil :-, hon sover just nu i min säng vilket emellanåt är orsaken till att jag inte sover som en stock då hon har en benägenhet att ta hela sängen i anspråk - dessutom är hon varm som en kanin :- Säkert är detta ett mycket sjukt beteende av en förälder att han/hon låter läs tvingar" barnen komma upp i sin egen säng och gud förbjude krypa ner under samma täcke - men nu skiter jag för mitt eget livs skull i vad inger o anser. Men tänk er om en sådan människa skulle få genomslag med sina anklagelser,,, det skulle bli utredningar och djupintervjuer av de eventuellt drabbade barnen till vilken skada beror ju på de som utreder och risken är ganska överhängande att det blir en sådan son inger o, och vad som då i stället sker är ett barn som fått en massa svårförståeliga frågor om för barnet helt vardagliga företeelser som kanske har med kärlek att göra mellan barn och förälder, men inget som en människa som inger o målar upp i sin sjuka hjärna. --- Jag är MAN, och jag sticker inte under stol med att jag älskar ungar, det har jag alltid gjort. jag har en relativt fri syn på sex och är intresserad av erotik - jag älskar dessutom erotisk kärlek och har med glädje rikligt praktiserat sådan kärlek tillsammans med mina kvinnor som även vissa är mödrar till mina barn. Som en hyllning till sådana lyckans stunder har jag gjort en del skulpturer och målningar på temat, så även en del dikter, noveller och romaner. Säkert finns det folk som inte anser att mitt liv levs i enighet med svenska traditioner, men det har heller aldrig varit min ambition. Hur som med mina omständigheter, jag är säkert inte ensam om att ha blivit "stalkad" av en sjuk människa - tror inte heller att sådant går att undvika då människan har vissa tendenser att kunna bli mentalt störd - kanske det är som inger olsson säger, att hon inte blivit utsatt för några övergrepp, men att hon tagit så illa vid sej av det hon fått höra eller se i livet att det satt så djupt olyckliga spår - övergrepp sker, vakna människor behövs, sjuka behöver vård, och livet behöver kärlek för att överleva...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?