Valt inlägg:
fortsätt #41 Som sagt - jag ser fram mot en sann redovisning av vad inger pitpull får fram vad gäller det hon säger sej göra citerar//jag tänker i a f checka upp om det redan finns anmälningar mot dig ang. sex med barn.//sc. Konstigt att du inte gjort det tidigare - med den typen av allvarliga anklagelser du slänger omkring dej borde du ha någonting på fötterna. Du avslutar visserligen ditt inlägg med att du vet vad du sår vilket det finns uppenbara anledningar att betvivla, men även att diskussionen för din del skulle vara färdig - får man förmoda då om du inte kan skrapa fram något som stödjer dina idéer - ja i så fall skulle åtminstone denna diskussion vara slut :- men icke sa Nicke, en pitbull släpper inte sitt grepp så lätt då den inte förstår sitt eget bästa - jag är inte förvånad att det straxt dök upp ytterligare ett litet gläfs. citat//Tillägg till #35. "erotiska skriverier" åsyftas inte på Ted W ev. litterära alster utan på kommentarer. Även på andra sajter.//sc. "åsyftas" vad är det du försöker säga? Citera med hänvisning om det är något du vill framstå som suspekt - dina tomord är inte mycket värda om du inte kan underbygga dom med fakta.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?