Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon: åter igen långa inlägg. Om vadå? Dig själv och hur förträfflig du är? /// Jag åberopar d i n a kommentarer i Dick Wases artikel, som ytterst diskuterar hans bok "Samlag eller Salighet". I den beklagar han sig över att pedofiler förföljs och att samhället är fördömande, ty barnen vill liksom ha sex med de vuxna i "konsten" att läras upp... Sanningen är däremot den att de flesta pedofiler behöver nämligen inte bruka direkt våld eller penetrering ens på barn. Då hade det varit lätt att fälla dem! /// Det framgår mycket väl vad du tycker om intergenerationell sex i Dick Wases tråd och att du förespråkar även det. Som flera "RFSL-are" gör än idag. Av alla dina kommentarer på Sourze och andra ställen kan man utläsa att du förespråkar all sex - oavsett konsekvenser - så länge DU i a f inbillar dig att samtliga inblandade vill själva. En vuxen, mogen och sund man uttrycker sig inte ens på ett sådant orerande sätt som du gör i komm.1 till Jockes artikel. /// På nätets pedofilsajter framgår att flera av dem arbetar med barn. Och Dick Wase - befinner han sig innanför murarna? Nå, jag tänker i a f checka upp om det redan finns anmälningar mot dig ang. sex med barn. Sen kan du stapla predikatsfyllnader om mig i dina kommentarer hur mycket du vill. Det bekommer mig intet. Jag vet nämligen var jag står. För min del är därmed diskussionen färdig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?