Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forts. Så här skriver du//När du sen påstår dig veta så mycket om vad som INTE tydligen sker på fritidsgårdar, enligt dig i Jockes tråd, blir man ytterligare fundersam.//sc. Det jag skrev ser ut som följer "Egalia kan jag inte uttala mej om eftersom jag inte besökt stället", "Att sedan dra in Egalia som inkörsport till drogmissbruk, för tidig sexdebut och pedofila kontakter bör man nog ta med en nypa salt – dom har öppet en dag i veckan måndagar – för att få en sannare bild av orsaker av det slaget bör man nog ta sej en titt på de aktuella ungdomarnas hela verklighet – droganvändningen i hemmiljön – mobbingsituationen i skolan osv." - Alltså inger - en ungdomsgård som har öppet en måndag i veckan och är till för ungar från hela storstockholmsområdet? men hallå! Jag skulle snarare kunna tänka mej att personalen där i bästa fall om dom skulle observera något alarmerande skulle kunna förmedla kontakt mellan en misstänkt drabbad ungdom och sociala myndigheter. --- Så tar du då åter upp mitt skapande - kanske är det bra reklam då ju all reklam sägs ska vara bra :- --- Nej inger #35 - åter igen dina sjuka fantasier - vad är det du har sett då det gäller mina erotiska skriverier om "smått folk" - skicka länk! Ja, jag skriver, diktar, målar och skulpterar med erotik som delämne, ja jag är 66, snart 70 år, ja jag är fortfarande intresserad av erotik etz. Inger visst är du mossig, men försök åtminstone,,, ska det vara någon mening med att vi blir äldre så måste vi även få tillåtelse att leva och njuta av det vi vill och kan ge varandra, med respekt och på våra egna villkor - och vad är det i din föreställningsvärld som gör dej så fördömande? Är det för att jag är man? Eller är det för att du är avundsjuk och bitter över att andra har ett liv som du själ stängt dej ute ifrån?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?