Valt inlägg:
Inger #34,35 Tja varför inte smajlgubbar - man kan just inte annat än le då du inte har varken hut eller sans. Och jag sa just det - plocka fram det du avser så graverande att du kan anklaga någon för pedofil i Dick Wase tråden som jag sanktionerat - och märk väl - det var inte någon dialog mellan mej och Dick Wase, den stod mellan dej och honom där jag främst hade synpunkter på dina anklagelser mot en människa som du sa hade skickat brev till dej - som du då lika lite som du nu kan plocka fram något bevis för om mina preferenser ur Dick Wasetråden. Allt handlar om dina sjuka fantasier Inger - sök vård! --- Sedan ska du ha klart för dej att jag på intet sätt har ambitionen att imponera på dej. Och jag har inte förnekat någonting av det enkla skälet att det inte finns någon anledning att förneka något i en sjuk människas hjärna som din - det som sker där står helt utanför min kontroll och skulle sannolikt inte förändras vad jag än sa. --- Men du kan kanske försöka förklara vad min ålder har att göra med mina intressen? Ja, jag är intresserad av sexualitet, ömhet, erotik och kärlek mellan människor vilket jag alltid varit - inte alls specifikt barns eller ungdomars - och om det är överdrivet så beror väl det på vem som ska bedöma det - du kan visserligen ha din mening om det, men ska det vara värt nått så bör det nog vara någon mogen, sansad människa, gärna utan mentala rubbningar som kan göra ett sådant utlåtande och då rimligen efter att ha undersökt saken. Inte en toka som fått några griller i huvudet. --- Jag förstår ju förvisso att det är för mycket begärt att du ska hålla dej till sanningen - läser du innantill så ser du att jag inte påstått någonting om vad som händer på fritidsgårdar - tvärt om. Forts.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?