Valt inlägg:
Nej Inger det är inte så märkliga försvarspositioner - det är inte några försvarspositioner alls - det är väl inte så konstigt om man undrar vad som ligger bakom en sådan persons handlande som ditt - kanske är det helt enkelt så att vi vill förstå att en normalt frisk människa utan någon form av störning inte handlar så och därför undrar vi över de omständigheter som just du kan ha råkat ut för - Intressant det du även sagt tidigare om pedofiler, men jag är säker på att den kunskapen inte är applicerbar på på mej trots att jag på ett sätt som motsvarat min uppfattning om en god vuxenroll läst sexualupplysningsböcker för barn - i enlighet med deras önskan - jag skiter visserligen högaktningsfullt i vad du tycker eller säger om det, men jag skulle ha upplevt det som ett svek mot dessa ungar om jag skulle vägrat - kan ju även tala om att jag skulle kunna möta alla mina ungar vilken dag som helst och ingen av oss skulle ha någon anledning att slå ner blicken. --- Citerar inger olsson//Bizon: Ingen funtad man vill t e x orera om hur man läser om sex för små barn//sc. "Orera" säger du... Varför skulle jag som funtad man? skämmas eller inte tala om mina erfarenheter då debatten handlar om just det - detta var vad jag skrev //Av erfarenhet vet jag att ungar långt under lovlighetsåldern har sexuella intressen och anser att det är ren lycka om dom kan få vettiga svar på sina frågor av folk som inte i sin politiskt korrekta iver fördömer den eventuellt avvikande läggning som söker svar och berättigande. --- Som jag tidigare berättat har jag på barns uppmaning legat och läst sexualupplysning i läsgroparna på det bibliotek där jag jobbade – jag hade förberett mej på att läsa helt annan litteratur, men de små liven visste mycket väl vad dom ville höra och dessutom var dessa böcker fans att hämta i hyllorna – det är något helt sjukt med alla dessa upprörda känslor och föreställningar om vår sexualitet i dagens samhälle// och det står jag för fortfarande. Försök förstå det inger olsson - att bara för att din fantasi skenar iväg med dej och att den inte har några trevligare förebilder så behöver inte verkligheten i alla lägen vara så som du vill få den till. - Kan du inte bara ge upp? Du framstår verkligen som en ynklig människa, och jag tycker faktiskt synd om dej - tro inte ont om alla du möter i livet så ska du se att livet nog även har några smultron över till dej med :-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?