Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Inger Olsson #25 Det är bra att det finns folk som är beredda att försvara barns och alla människors befogade rättigheter, men jag tror inte just du är rätt person då du med ditt beteende förlöjligar samtliga dina försök och rikerar att dra med dej andra seriösare personer i något som inte gagnar de du säger dej vilja måna om. --- Det jag ifrågasatte i diskussionen om Dick Wase var dina påhopp och anklagelser om brev som du sa dej fått av honom och han nekade till, och du inte kunde verifiera att du fått - ska man komma med anklagelser ska man också komma med bevis - jag tyckte att dina inlägg i den debatten inte gav något annat än riktigt dålig smak - och jag undrade verkligen vad det var för människa bakom ditt tämligen märkliga beteende - att jag hade synpunkter på det grundade dina aggressioner mot mej och du har inte gett upp än. Men ser du - jag kan svara för mitt liv och mina göranden och behöver inte oroa mej för dina sorgliga försök att skamstämpla mej - däremot borde du oroa dej för ditt beteende mot andra människor - jag tror mej om att kunna hantera dina sorgliga försök till vad det nu kan vara, men betänk att du skulle, eller kanske redan har gett dej på någon med skörare natur än min - du skulle kunna förorsaka stor skada, men förhoppningsvis är de flesta så klarseende att dom inte tar åt sej - ta och tänk lite nu Inger på det som sagts - kolla igenom Wase-tråden och titta en gång till på andra inlägg som du velat misstänkliggöra och fundera på om du är riktigt rätt ute, och om det som blivit är vad du vill åstadkomma?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?