Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#26 #27 Betraktade jag er som ö v r i g a män på Sourze??? Märkliga försvarspositioner ni tar. Jag har inte sexuellt utnyttjas som barn men jag har tyvärr fått möta många i livet. Och alla berättar samma sak: Förövaren påstod att dem barnen ville själva ha sex med de vuxna, som fanns i deras närhet. /// Jag, med många andra inom framför allt psykiatrin, är även övertygade om att majoriteten pedofiler inte ens har konkret utsatts för sexuella övergrepp, men att det är extremt hämmande och kvävande mödrar som har socialt och emotionellt "kasterat" dem. I en sådan mor/son relation finns däremot alltid erotiska undertoner. D ä r f ö r förstår i n t e pedofiler varför de skadar barn helt enkelt. De har ju ingen annan erfarenhet att ta till. Intergenerationell sex blir alltså "normalt". /// Bizon: Ingen funtad man vill t e x orera om hur man läser om sex för små barn. Som du gör. Men det fattar du uppenbart inte.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?