Rapportera inlägg

Valt inlägg:

inger olsson #20 Det är svårt att förstå vad som rör sej i en sjuk människas hjärna - vad vill du åstadkomma med dina angrepp på mej? Hur vore det om du skaffade dej lite sjukdomsinsikt - du lägger ner så mycket energi på dumheter att det omöjligen kan vara klokt - är du sjukskriven? Behöver du mej som slagpåse av terapeutiska skäl så fortsätt, och behöver du vård så sök det om du inte redan fått - dina ansträngningar är visserligen patetiska, men du gör dej skyldig till kriminella handlingar - förutom att du far med osanna anklagelser som jag kan överse med då du ju tydligen har någon grav störning - men det värsta är att du inte anmäler mej trots att du får man förmoda på goda grunder tycks vara övertygad om att jag är pedofil och inte bör arbeta med barn som jag gjort i hela mitt liv. - Möjligen är det inte olagligt eller straffbart att vara pedofil om man inte är praktiserande - jag vet inte då frågan inte varit aktuell, men vem vet vad någon rabiat pedofiljägare skulle kunna tolka in i mina skulpturer http://www.cirkuseros.nu/bildgallerier/galleri_widegren/bilddisplay.html som du ju även ondgjort dej över så man äcklas. Men som sagt - jag kan svara för mej och mina förehavanden, men det misstänker jag att du inte kan - folk med så överdriven rabiati som din brukar ha något att dölja. Men tro inte annat än att jag beklagar din situation och hoppas att du kan få hjälp någon stans.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?