Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif #17 - din oro är befogad - särskilt då man läser inger olssons inlägg - då en människa som anser sej veta bäst och vara vuxen helt utan fog kan slänga ur sej vilka anklagelser som helst på andra människor som hon inte har en aning om är det förvisso någon allvarlig störning som gör sej gällande. --- Kan mycket väl vara resultatet av övergrepp som jag inte har någon aning om och inget jag annat kan göra än att beklaga. Hennes rabiata inlägg och hetska anklagelser i blindo tyder på det. --- inger olsson säger sej se fram emot att jag anmäler henne för förtal vilket jag givetvis inte kommer att göra då det knappast är mödan värd, och jag som sagt jag inte har något intresse av att sparka på någon som redan är så långt nedtryckt - däremot kan ju inger olsson om hon nu verkligen är övertygad om att jag är pedofil - vilket hon ju säger sej ha observerat alla tecken på sägas ha skyldighet att anmäla mej vilket jag utan vidare kan svara för med fullt godtagbar bevisning från de ungar som genom åren varit under mina vingars beskydd som samtliga skulle fria mej från sådana anklagelser. --- inger ollson är en på något sätt drabbad människa som det är synd om vilket framkommit under lång tid - att jag som vuxen man är vän och kamrat med ungar i alla åldrar är något som inte finns i inger ollsons föreställningsvärld därför att hon aldrig med sitt sätt att resonera och agera skulle kunna uppleva något sådant då barn är mycket selektiva med vilka dom ger sitt förtroende - kan även tillägga att det gäller både flickor och pojkar.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?