Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Och nu till Jocke - Jag förväntade mej inte direkta brösttoner från din sida utan snarare lite mer sakligt argumenterande. Jag talade om att jag inte ännu besökt Egalia, men att det du beskriver om eventuella avigsidor knappast kan vara enbart orsakat av att Egalia har öppet en måndag i veckan. Att ungdomar häckar i parker och på andra ställen där deras sexuella erfarenheter grundläggs är ingenting nytt och har knappast uppstått via Egalia - att om jag ska gå efter den erfarenhet jag har av sexualupplysning i mer queer anda så handlar det mer om att inte ställa upp på sånt du inte vill och det oavsett du är pojke eller flicka. Att ungar på gott och ont alltid klivit över lagens råmärken är inte nytt det heller - ibland med tråkiga konsekvenser - men ibland krönt med stolthet. Vi är inte skapade lika och tanken på att vi blir bemötta efter mognad och mindre efter förtryckande normer borde inte vara främmande för dej. Och fortsättningsvis till den notoriske feministantpatisten och petimetern Jocke Steneberg - kommentera gärna mina och andras inlägg men följ då dina egna rekommendationer och håll dej till saken - gäller även inger o som har väldigt svårt att inte fransa ut i vad som helst.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?