Valt inlägg:
Teddy Widgren. Nu heter jag för det första Steneberg. Sedan vet du tydligen inte vad du talar om! Känner du till vad som händer runt om Egalia, nej! Tag reda på det först! Jag vet, jag har fått vittnesmål. Ungdomar som struntar i skolan, samlas på nätterna i Tantolunden bla. HBT-frågor är inte, inte ännu inte i alla fall, så okomplicerade som vissa vill inbilla oss! Promiskuiteten är större. Och 13-åringar? Och varför RFSU skall lära ut "rövknull", så här, snabbutbildade. Varför, finns det någon som helst anledning, utom politisk? Grupptrycket är redan enormt för unga tjejer, omvittnat.
Sedan väcker min artikel frågan, om du tycker det är överdrivet eller ej saknar betydelse, håll dig till saken. 13-åringar. Fundera du på riskerna Teddy, i stället för dessa ytliga attityder! Med tanke på dina långa kommentarer är du ibland förvånandsvärt ytlig! Trodde du tänkt lite djupare faktiskt, allt är inte rosenrött när det gäller sex! Vore bra om du kommenterade fakta i min artikel, i stället för att moralisera över vad DU ser i mig! Klart jag inte underdriver, som vissa när det gäller feminism och statsfeminism! Och deras dubbelmoral i sexfrågor!
Ungdomar far illa, begrips? RFSU och RFSL genom skattemedel lägger sig i och uppmuntrar ungdomars sexualitet! Medan sexköpslag och Assange-fallet moraliserar över vuxna människors sexliv. Helsjukt!
Och bort med tassarna från våra barns sexualitet genom statsanslag feministiska RFSU/RFSL!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?