Valt inlägg:
Chansa? Det är väl klart att man ska va rädd om sej själv,det är även jag men att döma ut en människa exempelvis sin partner på förhand är både dumt,löjligt å omoget.Vill man att en relation ska fungera så gör den det.Å vill man att den inte ska göra det då blir relationen till sist ett virrvarr av aldrig sinande problem som du mycket riktigt skriver.Själv tycker jag det är oerhört sjukt att vilja ha fler "vänner" av samma kön som sin partner,varför ska man då va tillsammans med någon överhuvudtaget när man ändå tycker att ens partner aldrig räcker till??? Då ere väl bättre man säger det ifrån början så den andra också får en ärlig chans att avgöra ifall den tycker "relationen" är något att satsa på eller inte.Annars så lurar man in den andre i något den egentligen inte trivs i eller en vill vara i.Jag trodde ärlighet va det viktigaste här i livet men det är kanske just därför som otrohetssajterna har blivit så populära här i Sverige på så kort tid.Fega skitar som hellre är otrogna än att säja som dom vill ha det till sin partner.Men en sak vet jag å det är att allt vi människor gör i livet kommer vi få igen.Är man ärlig,snäll å trogen så får man igen det,å är man falsk,opålitlig å otrogen så får man igen det.Va så säker...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?