Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#57 "Är du dum på riktigt?" Tyvärr tillräckligt dum för att diskutera med dej då det aldrig kommit något gott av det - striner och du är tämligen likvärdiga i det avseendet. Att alla djur - inte bara däggdjur har likartade grundbehov är inget nytt, och att människan behöver sin tid för den mognadsprocess som ska föra henne till ett självständigt liv nämnde jag något om tidigare vilket tydligen fick dej att spritta till - Bra, alltid något. Men att ta det som argument för att du kan hösta ihop en massa ungar med vilka lärare som helst i urtaskiga skolor i stenöknar utan ett grönt strå är inte bara dumt om du dessutom förväntar dej att ungarna ska växa upp till fullvärdiga samhällsmedborgare - det tangerar gränsen för stupiditet med god marginal. --- Det är ju det jag säger - tillgodoses inte ungarnas behov uppstår problem - det är av stor betydelse om ungarna har bra lärare vilket jag sett flera exempel på liksom vad som händer i motsatt fall. Att bra och människoanpassade bostäder är lika viktigt är så allmänt känt att jag knappast behöver lägga ut texten om det - sedan slirar du in på dina sjuka resonemang om vilt- och tamdjur - det är väl fullständigt självklart att det går snett i deras utveckling om deras behov inte tillgodoses - men att snacka om avlivning i samma andetag som du ondgör dej om ungdomar som samhället försummat tycker åtminstone jag lutar lite väl mycket åt hur nazifilosoferna tänkte sej skapandet av övermänniskan, och hur det gick kan du inte ha missat. --- Ett uttalande som detta "Tyvärr är då avlivning det som står till buds" är inte bara sjukt det är vidrigt, men det var länge sedan jag förväntade mej något annat från dej - för övrigt i samma anda som följande citerar av inger olsson//Jag önskar verkligen du får stöta på en flock ungdomar, som har som hobby att slå ner och sno allt de kommer över. Skulle gärna vilja se vad de kommer att göra mot dig, när du ev. ska tala om för dessa hur synd det är om dem//sc. Jag antar att du inte föreställer dej att dom kommer bjuda på saft och bulla, men vad din aningen snett utvecklade hjärna målar upp för bilder vill jag slippa veta - men jag misstänker att du hör till den mörkrädda sorten, precis som striner.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?