Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tomasz Striner #15 Vad du ”lyckats” med är subtil flamebait http://en.wikipedia.org/wiki/Flaming_28Internet29 , där du inte addresserar någon vid namn till dem du ämnar reflektera och argumentera med, utan godtyckligt klumpat ihop ”vänster-/anarkistsympatisörer”, aguirre, bizon och mig jag gissar. Ett kardinalfel i diskurrerande vill jag mena. Vi är här för att med fördel diskutera med oliktänkande med ödmjukt ömsesidigt mål om att påverka eller påverkas i sakfrågorna. Mao vara över ens om att vi inte måste vara över ens. Har jag kritiserat dig som person eller din argumenationsteknik tex? Skriv gärna hur och när! Men framförallt, låt frågan om orsak-verkan gå vidare. –Vad får kids på rosengård att kasta sten? Vilka mekanismer föregår dylika yttringar? Minst sagt viktiga frågor. _____Om man har cancer är eg inte stålningsbehandling/cellgift rätt metod i längden speciellt i större folkhälsosynpunkt då det enkom tar bort symptom, men glömmer att finna de verkliga orsakerna till dem ... Vill du inte verka förebyggande oxo i frågor om orättvisor snarare än samhälleligt dömande?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?