Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej Lennart #277 Visst är det helt ok att le - inget jag har anledning att opponera mot, men tänk efter - Du skriver att citat//Öppenhet OK. Pracka på andra sina värderingar fel.//sc. Men Lennart, vad är det du sysslar med? Nu tycker inte jag att du gör fel som prackar på andra dina värderinga, men du borde ge samma frihet åt andra. I samma inlägg går du på i samma kluvna stil och deklarerar att du dels "gillar att vältra dej med ljuvliga damer" samtidig anser du att du borde hålla käften om det??? Eller gäller det bara "dom andra"? Vad säger att det är så intressant för dina läsare att veta i vilken lerpöl du gillar att vältra dej, eller tillsammans med vilken könskategori? Jag får en känsla av att du mest sysslar med lite konsekvenslöst pladder - för mej får du gärna dra dina historier - det är inte det jag vänder mej emot, men då bör du även inse att den yttrandefriheten ska gälla lika för alla. Kanske även andra vill ge luft åt vem dom vältrat sej med eller drömmer om att få göra - jag förstår inte varför vår sexualitet ska vara så upprörande - är det inte mer något vi kan vara glada och tacksamma för och försvara mot begränsande påhopp? Fast då du säjer att "alla bör få sätta på vem dom gillar, när, var och hur dom vill. Punkt, slut" så kan jag inte instämma fullt ut - förutsättningen bör vara att de närmast berörda delar den viljan.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?