Valt inlägg:
Jocke #263,264. Mer fakta än det jag kan leverera i form av egna erfarenheter och egna synpunkter blir det inte. Och kanske kan vi kalla det hårklyverier, men att jag går som katten kring het gröt är knappast riktigt - varken då det gäller påverkan på 13-åringar, "kuk-fitta lektioner", med meningen med allt förhåller det sej möjligen lite mer avvaktande. --- Det du kan hoppas på är i alla fall inte min "tvekan", men att det blir så långt det blir då jag bemöter dina påståenden som inte är så få dom heller. --- Förvånar mej att du frågar "var jag står egentligen?" Är du säker på att du inte missat en del av innehållet i mina redogörelser? - Vad gäller det feministiska inslaget i RFSL och RFSU så anser jag att man måste göra som med så mycket annat - ta saker och ting för vad det är - allt är inte perfekt, men en del är bra och då kan man bygga vidare på det - en del är dåligt och då kan man visa på det - att döma ut allt bara för att det finns en deklaration om feminism någon stans räcker inte för mej att förkasta även det som är bra.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?