Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke - Du har även en del synpunkter på detta att ”Prata sex som extraknäck”. Jag har inte någon erfarenhet av det projektet mer än filmen som du tagit upp och den vet du jag tycker om – bra och bejakande! --- Jag är en sån där person som ungdomar vänder sej till då dom vill prata om sånt som dom kanske inte gör med andra vuxna – så har det varit privat och sedan länge - så även under min tid som lärare i skolan varför jag tror mej veta lite om vilka funderingar en och annan unge har som dom söker svar eller synpunkter på. Av den orsaken känner jag mej även lite tveksam till de kriterier du ställer upp som ett måste för att passa in i den mall du anser den enda rätta. Du verkar glömma det personliga mötet och att en och annan människa inte har så traumatiserande förhållningssätt till ditten och datten, inte heller till sex och andra naturligheter som i vår kultur har fått skammens och snuskets prägel. /forts.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?