Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke du lämnar dina synpunkter i ett vad jag förstår vällovligt syfte och så långt är allt väl, men att lasta en organisation som Egalia för vad som händer utanför deras lokaler och dessutom helt utanför deras öppettider och på annan plats anser jag är att skjuta helt utanför målet. Ditt mål i detta fall torde vara att se till att det i samhället inte finns något som kan ”skada vissa ungdomar” - och ja,,, så långt är jag med även om det i princip är en omöjlighet, men inte om du ser som lösningen på problemet att ta bort verksamheter som också, och till övervägande del innebär positiva situationer för dessa ”vissa ungdomar”. Min fråga till dej är vad du tror att du vinner om du lyckas? Redan nu är det ett problem att ungdomar inte har någonstans att ta vägen med anknytning till deras personliga verklighet som skadar mer än vad nedskärningspolitikerna vill erkänna. /forts.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?