Valt inlägg:
3 Men om detta nu är så jättebra, varför inte gå vidare? A Till dagis? Jag vill inte ge exempel på hur det skulle kunna låta… B Och på universitet? Professorn i medicin inför studenter, blivande läkare: ”Jaha, igår tog vi upp kukbruk, hur kuken funkar och kan användas. Idag skall vi snacka fittfakta! Som ni alla vet som har kollat den lite närmre, så består fittan av flera olika delar…” C Jag vill hävda, rätt språk på rätt plats, och likaså rätt man och kvinna!
4 När det gäller statsfeminism som du här verkar avfärda, så är sexköpslagen nu med ökade straff! ett tydligt exempel. Och du har ju själv gjort ner lagen i en artikel!
5 Kom med dina ”fakta” Bizon! Så skall jag svara en gång till, vid tillfälle. Det här gamla slitna att det finns folk som hävdar synd och skuld för ditten och datten, det har knappast något inflytande längre! Idag gäller annan problematik. Men som jag nämnde redan i början, smaken är som baken! Jag undrar också, Bizon, RFSL och RFSU, vart tog tonårskärleken vägen?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?