Valt inlägg:
Bizon, du talar här ovan bl.a. om ”fakta” 245. 1 Jag har presenterat mina fakta, med länkar, citat och vittnesmål, och har därifrån lagt till mina värderingar. A Mitt syfte är klart: det här skadar vissa ungdomar, vilket omvittnats för mig. B En 13-åring är olovlig och skall inte lockas testa sin sexualitet i en sådan osäker miljö. C Inget av detta bemöter du, mer än med dina rätt otydliga värderingar. Vad är ditt syfte? Och var är dina ”fakta”?
2 I pedagogik ingår auktoritet, man skall vara vuxen vid utbildning av ungdomar. Iaf i allvarliga ämnen. A Inte prata ungdomsspråk, inkl RFSU-språk det är att förnedra dem genom inställsamhet. B RFSU är inte vuxna sin uppgift, vilket visas även i deras annons. ”Prata sex som extraknäck”. C Det kan knappast vara värt 3500:- för två pass, för sådant piss! D Skattepengar, och man undrar vad skollagen säger?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?