Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke OK - nej såna är vi nog inte :- Men som du vet så anser jag frågorna du berör i artikeln och även en del annat som framkommit i diskussionen som viktiga och nödvändiga att både ta upp och att söka riktiga lösningar på. Nu hamnar vi kanske i en del svåröverkomliga meningsmotsättningar och det är som det är - vissa frågor och föreställningar kan man inte vara överens om därför att alla tänker inte lika dant. --- Är det som du säger att jag har hela kopplet med mej i just dessa frågor - frågor om minoriteters berättigande och tillåtelse att ta plats i det nutida samhället, då vill jag påstå att utvecklingen för en gångs skull gått åt rätt håll. Med det menar jag att massan faktiskt inte alltid har rätt, den tar sej rätt, men den har framför allt rätt och även skyldighet att försvara de udda och minoriteter vars enda brott är att inte falla innanför normens ramar,,, och i övrigt inte skada någon annan. --- Jag deltar gärna i fortsatta diskussioner om ""fakta" kontra värderingar", men ha överseende om det tar ett tag att svara - det är sommar och en hel del att stå i...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?