Rapportera inlägg

Valt inlägg:

För det första Jocke så handlar det inte om om jag är ensam eller ej - det handlar om vad som skrivs och vad jag anser om det och det oavsett hur betydelsefulla mina åsikter är. --- Att du har fakta ifrågasätter jag därför att det du lutar dej mot är för gammalt - det det borde handla om är hur det ser ut i dag och vilken nytta det gör för de ungdomar verksamheten riktar sej till - det du pekar på som hänt är naturligtvis inte bra, och bör rättas till var det än sker - varianter på temat "droger och nattsudd" sker i hela samhället - drog/alkoholpåverkade ungar är inget specifikt problem för verksamheten inom RFSL - snarare tvärt om då den verksamheten uttalat har ambitionen att vara drogfri - vad ungdomar gör utanför deras verksamhet och arrangemang kan dom rimligtvis inte lastas för - även om jag föreställer mej att personalen där försöker tala den ungdom tillrätta som visar någon form av drogproblematik. Jocke ta reda på hur det ser ut i dag - är det liknande problem medverkar jag gärna i att komma på relevanta lösningar.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?