Valt inlägg:
223 Bizon. Att det efter Egalia samlats ungdomar HBT som dragits dit, är inte märkligt i sig. På plattan, i Pride festivalen i Stockhloms parker sommartid. Att det skulle röra sig om ett par tre stycken är väl ints sannolikt, du som jobbat med ungdomar? Likaså att det skulle ha upphört efter en sommar. Jag anser att startar man ett sådant här nytt projekt, så är det oasvarigt att ingen koll eller utvärdering görs, av RFSL och av myndigheter. HBT folk, särskilt ungdomar, är mer sårbara, det har vi ju fått höra, eller hur? Jag har naturligtvis själv ingen statistisk av omfattningen, bor bara 4 månader om året i landet. Men fick höra av min källa att det var regelbundet, från maj och framåt, flera dar i veckan. Får se om jag kan ta mig tid i sommar, eller om jag kan få politiker eller myndigheter intresserade. Som sagt, civilrätten sitter tunt i landet, och med skylten "feminist", så är man än så länge immun mot kritik! Varför får var och en sjjälv räkna ut!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?