Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon: Jag tycker i alla fall INTE synd om dig. Tvärtom. Jag kallar inte pedofili en sexuell läggning utan det är definitivt en störd verklighetsuppfattning hos en person med störd personlighet. Sådana personer finns däremot i alla samhällsklasser. Dessa är däremot svårare att upptäcka då folk i allmänhet tror att man kan "se" att det är en pedofil. Utbildade pedofiler tar ALLTID med, stöttar sig på en viss del av kulturarvet, som t ex Freuds infantila sexualteori och zoofilen och pedofilen A Kinseys rapporter - just för att bejaka den personliga sexuella lusten. De arbetar ju givetvis för att all sex ska bli fritt och legaliseras. De s k motståndarna är enbart "moralister". Djurknullaren, lik- och sadistknullaren och de som har sexuell dragning till barn hävdar ju att samhället förföljer just dem... /// Pedofili är långt ifrån en biologisk normal "läggning" i det att tvinga på eller utnyttja småttingars grundförtroende för sina egna sexuella fantasier. En vuxen förändrar sig radikalt t o m när den blir kåt, även rösten, vilket skrämmer redan skiten ur en unge. /// Och sen ditt sjuka engagemang i RFSL och fritidsgården Egalia, som du uppvisar i kommentarstråden här, om hur du leker "hjälte" för ungarna där... /// I det sammanhanget tycker jag det är mycket bra att Patrik Sjöberg går ut och beskriver hur pedofiler beter sig i ett s k socialt liv...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?