Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#224 - Nej då inger olsson - det glömmer du inte, det fabulerar du. Särskilt de där med "kåta" det är din egen sjuka. Du förstår kanske inte vad som skrivs och troligen inte vad det betyder, men du har en ganska väl utvecklad fantasi - särskilt beträffande sexualitet, och än särskildare om det är en man som delger något av sina egna erfarenheter av barns intressen av att förstå sin egen sexualitet - ja då är mannen pedofil, men inger du är ju helt tappad. --- Uppriktigt tycker jag synd om dej - kunde du inte hitta något annat politiskt korrekt att föra ut ditt hat på? Vad sägs om att förbjuda tryckningen av all form av sexualupplysning - eller att kriminalisera alla former av biologisk kunskap som har med fortplantning att göra - så kan du fortsätta med storken som du kanske kan känna dej trygg och bekväm med - jag önskar dej inte lycka till med det - men däremot åtar jag mej att prata sex med elever i skolan eller på biblioteket om så efterfrågas ENDAST av det skälet att ungar behöver och vill den kunskapen - det visar sej inte minst efter de avslöjanden som kommit på sistone - att tala om sexualitet och sexualitetens uttryck kan både förebygga och avslöja övergrepp - men ditt pladder lägger snarare locket på.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?