Valt inlägg:
Jocke - ensam eller ej, jag har min syn på vad det nu kan vara tills jag känner mej övertygad om att den inte stämmer - och de där med hånfull var inte direkt meningen - bara detta att du pratar som om du inte varit i stan, och därför inte har någon koll - jag är född här, jag har varit engagerad i olika typer av ungdomsverksamhet sedan 70-talet. Bobbadilla och Club Nette med besökare från hela stockholm senare som lärare - jag tror mej ha lite koll på ett och annat här i stan. --- Skulle inte tro att det du beskriver om en förälder som tillsammans med ungar från Egalia knarkar i stockholma parker är ett uttryck för generella Egaliaföräldrar - men visst att det kan ha hänt betvivlar jag inte, dock i det fallet styrker det väl snarare min inställning till föräldrar som alltså inte alltid är så lämpliga. --- Kan du skicka länken till den där annonsen "tjäna pengar på sexsnack" Jag har inte sett någon sådan. Vet inte heller vad du bygger ditt antagande på att sexsnacket skulle vara utan insyn eller offentlig koll? Och detta med snabbutbildning - vet du något om vad denna utbildning innebär och hur sexpratarna introduceras i sitt sexpratande? Skulle vara intressant att få lite mer vetskap om den biten. Möjligen är Bizonskallen lite ockuperad av ett och annat så här års - men med lite fördragsamhet kan du kanske stå ut med det? Huruvida jag sysslar med struntprat eller om du gör det kan vi kanske se som en öppen fråga - det handlar nog en del om hur seriösa påståenden som ligger till grund för diskussionen - och som sagt - din artikel hade en del övrigt att önska där, särskilt i uttalanden som inte grundar sej på annat än vad du hört, och som jag påpekat inte ens sett den film du så säkert uttalat dej om. Sedan Jocke blir det nog ett småleende i alla fall med eller utan din tillåtelse eller ursäkt - vad sysslar också du med? Inger vill pådyvla med pedofila böjelser och du surrar om "muslimsk debatt"??? --- Och visst kan du undra varför jag ifrågasätter det du inte har så bra underbyggnad till - men det jag undrar är varför du - om du nu känt till dessa oegentligheter inte jagat upp de ansvariga, informerat berörda föräldrar och lämpliga myndigheter. Att sånt här är angeläget och borde rättas till omgående,,, vadå en ett och ett halvt år gammal story? Sånna här händelser är färskvaror. --- För övrigt kan jag nämna att jag haft telefonen med mej hela dan - ingen har ringt tillbaka från Egalia.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?