Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon: "ursäkta ett leende Jocke - folk som bor och arbetar med ungdomar känner nog till en hel del - det som händer där händer nog till övervägande del ungdomar som aldrig satt sin fot på Egalia. --- Du har ett fall som hände för länge sedan som kan ha haft med Egalia att göra". Jag vet inte om jag skall ursäkta, du är rätt hånfull här, och ytlig och glider som oftast, inte alltid, förbi mina argument, om föräldrar och lärare, respektive de som artikeln handlar om: "Annonser, tjäna pengar på sexsnack, 20-30 år ingen insyn, ingen offentlig koll!" Capito, eller står det lite still här i Bizonskallen? Sedan är följer rent struntprat från dig, utan kunskap. Det var en del av kulturen efter möten på Eaglia, hela sommaren, med ett antal ungdomar inblandade, samt droger. Omvittnat, en ungdom samt dennes förälder. Och att det skulle ha upprfört, varför det? Sådant utvecklas snarare än upphör, om inte myndigheter tar tag i det, vilket de inte gjort här, än. Du slåss med näbbar och klor för att bagitallisera problemen. Man undrar varför. Men jag konstaterar, du är rätt ensam om detta. Bättre värna om barn när man vet, än blunda när man inget vet, som du gör i detta fall. De facto! Klart slut! Må jag slippa ifrån typ den där muslimska debatten du förde tack!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?