Rapportera inlägg

Valt inlägg:

206-209 Ja tack för den länken ock påpekande det r ju precis vad jag tar upp i artikeln, bl.a, även om "Sex på kartan"! Citat: "I stället för att lyfta fram att hundratals dör och tiotusentals skadas varje år av sexuellt risktagande så uppmuntras 13-åringar att pröva alla former av sex. Det är att lura ungdomar, UR." Kan tillägga, att under sexliberlismen -70tal, som också spårade ur, så fanns en rörelse i Norge som ville att föräldrar skulle lära barn onanera. Jag skulle f-n inte vilja att någon tjej eller kille från queerfeministiska RFSU lärde min dotter hur hon skulle onananer, elrl mmin son trä pojken. Utan lärarkontroll: Var grå gränsen, praktisk övningar? Och ordvalet, är det till för att skapa en brunstig stämning i klassrummet? Nej en stämning skulle behövas, och kontroll, både av detta och RFSL: fritidsgård för "HBT-13 åringar". Och för de som inte fattat utvecklingen: Iom med att feminismen riktade in sig MOT heterosexuella män, och FÖR HBT-folket, så lobbades "queerfeminismen" fram, bl.a genom Fi. Nu stöds denna genom staliga medel. Av maktskäl, även för 13-åringar. För feminismen ger staten makt och vice versa. Men feminism är naturligtvis varken kvinnorörelsen, eller kvinnan i sig!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?