Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag råkade läsa en av Ingers kommentarer #197. Lite kul, hon tror att man har dragit ner byxorna på mig här på Sourze. Hade det varit sant hade hon sannolikt inte varit så provocerad. Dessutom har hon faktiskt rätt i att folk med självrespekt kan man aldrig dra av brallorna på. Synd bara att hon inte kan se att det är just vad jag har, en grundmurad självrespekt. En annan man inte kan dra av brallorna på av samma skäl är min vän Ove Svidén. Som han numera kallar dem, "SVT-Pravda" försökte genom ful klippning & kameravinklar, och de ryggradslösa blötdjuren i centerpartiledningen stötte såsom goda med-mobbare dolken i honom efter det. Men Ove har inte förlorat någon av sin självrespekt, för hans enda agenda är det som är gott och riktigt. Inga "agendor". Det är så befriande, att inte driva någon agenda. Man behöver aldrig fundera på hur det påverkar "agendan", när man intar en ståndpunkt. Man behöver bara följa hjärtat. Och det gör jag. Det är därför man aldrig kommer åt mig. Och det var nog inte mina neddragna byxor Inger såg, i spegeln.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?