Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja inger o - jag utgår från min föreställningsvärld i alla mina kommentarer, och det oavsett ämne. Jag förstår att även du gör det vilket även tillkännager din egen smutsiga fantasi, ytterst fula språk, samt oansvariga anklagelser som en fullt tillräknerlig person aldrig skulle komma på tanken att gödsla debatten med så som du gör utan att kunna prestera ett enda bevis. --- Som jag rått dej till tidigare inger olsson - du bör söka vård för dina vanföreställningar, det finns säkert någon tillämplig terapi som kan hjälpa dej - kom sedan tillbaka så kan vi diskutera sakfrågor utan att du grumlar till saker och ting med sviterna av din uppväxt - du förstår, jag har aldrig träffat dej, jag har aldrig varit i någon beslutande eller sanktionerande ställning vad gäller din livsproblematik - lämna mej utanför ditt bittra hämndbehov. --- Även det du påstår att jag "tror" citat//han tror att RFSL: s klart politiska styrning av människor långt uppe i fjaset och arslet är "absolut nödvändiga för en trettonåring". Egalias styrning beskrivs tydligt på RFSL:s hemsida.//sc bör du kunna bevisa med klara citat från mej. Sedan fodras det bevis om citat//RFSL är definitivt inte okända i pedofila sammanhang. Långtifrån.//sc. --- Sedan fortsätter den ingerolsonska harangen med anklagelser och påståenden citera//För mig är det endast en pedofil som kan beskriva ett barn på det sättet. Det innebär att han/hon heller inte kan förstå andras åsikter. Bizon förstår helt enkelt inte att barnets sexualitet, dennes/dennas kropp är dens e g e n! En pedofil däremot är mycket duktig på att leta upp ungar som är ensamma, vilsna och rotlösa.//sc. Detta är inget nytt vad gäller inger olssons vanliga debatteknik, men inte heller mindre grovt ur förtalssynpunkt, snarare tvärt om - utan relevanta bevis är inger olssons dravel förvisso värdelöst, men inte mindre gravt kränkande.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?