Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke #170 Kanske vi inte talar om samma film - i svt/R, filmen "Sex på kartan" såg jag inte skymten av någon äldre kvinna - det handlade om klasskamrater - dessutom kan du skippa dedär med etnoindignationen - sammansättningen hudfärger av i dag inklusive variationen i parrelationer i åldersgruppen i fråga har inga etniska gränser. Men jag har råkat ut för den typen av reaktioner förr, så du är inte ensam - på en utställning togs det bort några målningar därför att det var vita pojkar och färgade flickor då det kunde uppfattas alltför kolonialt provokativt - resultatet var att de målningar med motsatt tema - vita flickor och färgade pojkar, fick så att säga omvänd kritik - det går inte att tillfredsställa alla utan att trampa någon på tårna. Men titta på filmen igen så tror jag du ändrar uppfattning om i alla fall åldern på flickan i fråga. --- För övrigt tror jag det snart är slut på vita kvinnors rumlande med betalade svarta killar i afrika - sexköpslagen är i princip könsneutral och lär ska kunna gälla svensk medborgare även om brott begås utomlands - så vi får väl se,,, absolut värt att hålla ögonen på tillämpningen för att kunna belägga eventuell könsrasistisk slagsida...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?