Valt inlägg:
Sedan kan jag inte inse vad det skulle vara för skillnad i filmen? Vi har väl unga thailänskor, precis som unga svarta män i Sverige? Vill man göra en sådan film, så skall man inte föra fram en sådan provokation som det innebär, med ålder och etnicitet samtidigt, utan gå ut lite neutralt, med jämspelta par. Man skall inte hyckla om komplikationerna! Du vet säkert att gubbar i vår ålder och en ung thailändska vore provokativt. Och det samma gäller förstås med en ung svart kille och en vit äldre kvinna. De, filmmakarna, vill inte informera, de vill provocera på den planhalva som är "politiskt korrekt". Och sådant genomskådar i alla fall jag, som en form av feministinspirerat hyckleri. Men som du kanske vet eller?, så är det helt OK i meia alltså när vita kvinnor tar för sig i västafrika och betalar unga svarta män! Är det skillnad, ja då skall man inte orda så mycket om "jämställdhet" på det sexuella området i alla fall! Nu måste jag åka vidare, vet inte om internet på ett tag! Skulle vara intressant om du kunde se något positivt i min artikel. Fick den bara en stjärna, i så fall fy på dig Bizon! Men vänta tills jag är klar. Är nog en av de få män, som fått rätt hos jämo. Om SL-mäns rätt att bära shorts i tunnelbanan! Det vardelvis min förtjänst.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?