Rapportera inlägg

Valt inlägg:

OK, då tar vi det igen. 13-åringar skall få vakna sexuellt i egen takt. Skolan skall sköta sexualundervisningen, inte inhyrda snabbutbildade kuk-fitta-konsulter av knappt mogen ålder 35 år brukar nämnas och som ej har barn i den åldern. Egalia har troligen kommit till genom grupptryck, statsfeminism, HBT osv. De har tvingats dra ner från två kvällar, till en, kanske en signal? Och det finns oönskade bieffekter som nog inte ens en Bizon skule vilja inträffade eller ens riskera att inträffa, för en egen 13-åring. Så en utvärdering behövs nog på båda hållen. Och om filmen, tror du en äldre man, tja i min/din ålder, och en ung thailändska hade gått lika bra, PK osv? Jag har en del fakta, och för fram ämnet, du motsätter dig ämnet, och har föga fakta. Det är skillnaden. Ser du öht ingen risk någonstans? Nähä, det hade jag ingen aaaning om! Fritt från Hasse Alfredsson, om mjölkpriset.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?