Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jobbigt att inse, att det är bättre att agera, än att göra ingenting? Jobbigt att inse att i våra storstäder, även globalt, far mängder med barn och ungdomar illa, utlämnade vind för våg, blivande krimininella och narkomaner. Så det här är inget nytt, och ingen skröna a la 9/11. Det finns en verklighet bakom. Jag har f.ö. tre års pedagogisk utbildning tämligen värdelös men dock... från lärarhöskolan på Kungsholmen och har jobbat fem år med ungdomar i Stockholm med omnejd. Jag vet en del i ämnet, men också hur det förfuskas genom en feministstyrd och i många delar inkompetent offentlig sektor. Skolverket, skolinspektionen, Arbetsmiljöverket, Stockholms utbildningsförvaltning, socialtjänsten. Jag har tagit upp konkreta barnsäkerhetsfrågor på fältet, både inom barnomsorg och skola, och till slut fått rätt, livsfarligheter! Men därför även frusits ut av vissa skamsna och skyldiga. Mer du vill veta eller opponera dig mot? För mig är det här ideellt. Vad är det för dig?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?