Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja nu är det jag som skrivit artikeln. Och redan i rubriken, rätt vald av sourze, framgår budskapet. Barn skall informeras, av skolan och föräldrar och spontant av varandra. Inte dirigeras, prackas på, av privata lobbyorganisationer med dålig kontroll. Skolundervisningen är aggressiv genom kukbruk och fittfakta, ja sedsn vet ju varken du eller jag eller någon annan vuxen vad som händer där. Det är ju bara snabbutbildade "sex som extraknäck" 20-30 åringar, ingen lärare med, som själva inte har barn i den åldern obs! Ingen koll, ingen neutrsal utvärdering har synts till, bara vissa barn drabba av detta kukbruk/fittfaklta, men i en offentligt skola. När det gäller Egalia, har jag skrivit vad som hänt. Dina ordharranger eller ev infobesök där förändrar knappast något. Jag kommer försöka fortsätta följa upp det här på mitt sätt. Du får väl göra vad du vill! Men barn skall informeras !, inte dirigeras!, lockas genom en vätte lockfågel i samma ålder, tydligen förvirrad! allra minst på detta känsliga område! Svara på det om du vill. Har ej wifi senare idag.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?