Valt inlägg:
Men oj då Jocke, blev du sur för att du inte fick va med :- men så fungerar föreningslivet förstår du - där är det medlemmarna som beslutar och inte någon enskid - dessutom undrade jag vad du har att bidra med i sammanhanget om jag daärmed skulle kunna rekomendera dej personligen. --- Vad du i övrigt läser mellan raderna har jag svårt att annat än be dej förtydliga, och då möjligen hoppas på ett oaffekterat svar - alltså, frågar jag vad du har fått de där med "rövknull" ifrån så är det det som gäller och alltså inte någon moralisering från min sida - däremot kan jag utläsa både moralisering och indignation hos dej om vilka friheter ungdomen av i dag tar sej, och då utan att fråga dej om lov. --- Nej du Jocke har du inget mer konkret att komma med så tycker jag du kan spara på krutet. --- Är dina uppgifter i artikeln ett och ett halvt år gamla??? och så torgför du dessa som om det var färskvara? Dessutom utan att personligen ha kollat upp vad som sker i dag? Jag har nog tagit dina synpunkter på alldeles för stort allvar. --- Sedan kan jag i och för sej hålla med om att det är intressant vad andra tyckt i tråden - jag utgår då från att samtliga reagerat utifrån att det är sant och aktuellt det du säger MEN då jag inte kände igen något av det du framförde från mina något mer uppdaterade kontakter på plats i aktuell geografi tog jag mej friheten att opponera mot sin hiskeliga svada om sex- och knark-orgier iscensatt via någon sorts feministisk konspiration med högsäte på en ungdomsgård som har öppet en måndag i veckan - men hallå Jocke! Du får ursäkta om jag inte bara jamar med utan att undra vad du får allt från...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?